Små mandagsgleder..




You can always find something positive. Sometimes you just have to look harder than other times.


En
helt alminnelig mandag
ettermiddag..




og



jeg
er ute og graver i
jorden


etter
gulrøtter og de
 aller, aller første
nypotetene!



Her
ligger de som små
 rødmende
gaver..







gnistrende 
røde

i
skallet!




Inne

i
kjøkkenet

venter

et
dekket
bord..




torsken
trekker

komfyren




og

jeg?




Jeg
er

 så
 spent!

 På
smaken!

På 
de aller
 første små søte
potetene!




Torsk

og

sesongens
grønnsaker

bordet





det
ble

 min
bittelille

mandag-ettermiddags

 store
glede!




" Jeg lar meg aldri få lov til glemme at det er
moro å bare være til."

( Katherine Hepurn (1907-2003 amerikansk skuespiller)







Ønsker deg en god kveld -  vi sees!



christmas tree ornament?



Kommentarer

Populære innlegg