Huskeliste..



*****PLEASE READ***** Good Morning everyone!! Okay so I meant to post this yesterday, but I got super busy.... Okay, here it is. I GOT A PHONE!!!!! Most of you probably think I already have a phone, but I don't. So ya...hehehehe it's an iPhone 5c ❤️ okay sorry I just love these emoji...



Jeg vil huske å telle gledene mine i dag.

Jeg vil møte alle medmenneskene mine med vennlighet.

Jeg vil lytte til mitt hjerte for å høre hva sjelen vil fortelle til meg.

Det som hender meg i dag som jeg ikke kan kontrollere, det vil jeg forsøke å la passere.

Jeg vil møte denne dagen med et positivt fokus.

Jeg vil være produktiv, nøyaktig og søke etter en indre ro.



Peiones | Pretty Pink Peonies Breakfast Latte and Croissant by Olivia Frescura



Er det noe
 du ville tatt bort fra
 listen?

Eller er det noe annet du ville lagt til?


Du har kanskje
 helt andre spennende ting du ville skrevet 
på huskelisten din?



"Cherish your visions and your dreams, as they are the children of your soul; the blueprints of your ultimate achievements."  ~ Napoleon Hill



Hvordan
 ser  din huskeliste
 ut for en helt ny spennende 
dag?



Hope you're all having a wonderful Wednesday! #wednesday #skinperfectmedical



Kjærlig hilsen Else Britt



good morning ^_^




Favourite Finds



A big part of living a healthy life is the "de-mystifying" of what it takes to be healthy. Eating well and exercising have been overcomplicated. This quote captures the simplicity inherent in a good walk. http://novowellness.com/the-book/




Kommentarer

Populære innlegg