Endelig...et glimt...av deg..!

Jeg hadde hørt et lite rykte...at det var snakk om... at du skulle komme snart..!

Men... jeg visste jo ikke..at du allerede ...var kommet..til byen..!

Så derfor... skyndte jeg meg avgårde...i full fart...for jeg bruker å kaste meg..over deg...å ta deg med hjem!

Jeg kikket... og kikket.. etter deg...og endelig...stod du der da...i butikken...i all din prakt..!



                                                                      Nydelig..... Azalea!



                           Ikke så rart at jeg venter på Azaleaplanten...for den er utrolig vakker...ikke sant...?

                 ...mange nydelige farger å velge mellom også...du kan også blande.... forskjellige fargenyanser...


Visste du at Asaela er slekt i Rhododendron..?

Asalea må ikke få tørke ut...la den få trekke til seg vann skikkelig..minst to -tre ganger i uken...men den skal ikke stå i vann ellers...for da råtner den.

Den liker lys..men ikke for kraftig sol...vintersola gjennom vinduet...det tåler den godt..!


I ettermiddag skal jeg nyte synet...og glede meg over... de vakre.. Asalea-plantene mine..!

Så  - skal jeg kose meg med deilig ettermiddagskaffe..og masse mørk sjokolade....sammen med mine kjære....!







                                                      Ha en herlig ettermiddagsstund...du også..!

Kommentarer

Populære innlegg