Et lite lys i mørket!

Jeg holder  på med et lite prøveprosjekt i kveld!

Har gått og gledet meg slik til at vi skal begynne med varmelampa i Trultehuset  - men det er jo varmt og såå nydelig vær - ja helt fantastiske høstdager heldigvis!

Men likevel -  jeg greier bare ikke å vente lenger nå -  jeg må SE LYSET fra Trultehuset - det røde, koselige lyset fra varmelampa som skal varme Trulte når kuldegradene kommer!

Derfor tusler jeg litt i hagen, nå i mørket og prøver lampa litt!




 Se!

Så koselig det er å kikke inn!



Godt å tenke på at Trulte  skal ha det godt og varmt når hun ligger nedgravd i masse høy under varmelampa i vinter!




Tror det blir koselig på de mørke vinterkveldene - når vi er ute på kveldsrunden og lufter og steller dyra litt før natta - å se dette koselige lyset i vintermørket - å, som jeg gleder meg!



                                                    Endelig så fikk jeg se det lille lyset i mørket!

                          Nå skal jeg ihvertfall greie å vente -  til den kalde vinteren kommer - helt sikkert!

                                                                       Håper du likte det også!


              Da må vi huske på -  at vi må være et lite LYS I MØRKET for hverandre i vinter -  ikke sant?
  

Natten kan ikke være så mørk
at det ikke ett eller annet sted
finnes en stjerne.
Ørkenen kan ikke være så trøstesløs
at det ikke ett eller annet sted
finnes en oase.
Der finnes blomster som
blomstrer selv om vinteren.
Ett eller annet sted får vi
alltid en eller annen liten glede..

                  Phil Bosmans




Ha en koselig kveld - du som kikker innom!

Kommentarer

  1. Yes! Herlig rødt lys, blir så fint for Trulte det. Teksten er topp også! Min favoritt-blogg!

    SvarSlett
  2. Tenkju Johanne, så kjekt! Ja,gleder meg slik til vi skal begynne med lyset!!

    SvarSlett
  3. Skulle ønske det kunne lyse helt hit... :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg