Lidenskap!

Har du noe du brenner for eller er lidenskapelig opptatt av?

Noe som er så spennende for deg og så morsomt at du glemme tid og sted?

Jeg kan like godt innrømme det...

for min  lidenskap handler om deilig, fargerik og duftende mat

 fra alle

 verdenshjørner!

Altså - helt uhelbredelig opptatt av alle typer kokebøker


 og forelsker meg

 helt i dem!



 Disse ble med hjem fra butikken sist jeg besøkte bokhandelen!

 Gleder meg slik  til å lese dem!

 For.. hvis du elsker kokebøker, så leser du dem som en roman...

du drømmer deg helt bort!


 Lekker kokebok .og så en ny bok om middelhavsmat da!

Jeg har jo noen fra før!

Men det er jo en av mine absolutt store

favoritter

 i matveien!

Så denne måtte ihvertfall bli med hjem til Humlehagen!

Klart det!



                                          
 Favorittbøkene!

Fantastisk gode oppskrifter!




Helt herlige bøker alle sammen!

Til avslappende lesing og til

 å lage godsaker

til deg selv eller andre du vil glede!

Det kan være viktig å skjemme bort seg selvav og til

betydningsfullt

for

velværet

 i det lange løp!

For når vi kobler av, blir sinnet rolig

pulsen blir langsommere

stressgrepet løsner

og du kommer inn i

 flytsonen!

Kroppen slapper helt av med noe som gir deg

 påfyll

og som gir deg god

 energi!

Har DU en lidenskap

noe som kan gi DEG påfyll

 i hverdagen din?

Hvis ikke så tenk litt over det

kanskje du også kan begynne med et eller annet som

 beriker

hverdagen din

 nå i høst!




                     
       Hvitløk!

Et lite kunstverk i seg selv!


Ha en fin dag!

Kommentarer

Populære innlegg