Nå har det skjedd....igjen...!


Sånn kan det gå!

 Ja, for det er alltid litt fare  på ferde når jeg kaster meg i bilen og kommer i blomster - modus!

Da kan det bli litt mye.. og litt mange planter

og så kan jeg ikke komme meg  fort nok hjem igjen for å lage  til det jeg har tenkt!

For da gleder jeg meg  sååå voldsomt til å se resultatet

hvordan det blir!




Neida...det er IKKE jeg. som skal gifte meg

det er bare FREDAG og HELG!




Jeg kom over Begoniaplanter i en nydelig rosafarge

til 20 kr stykket

og oppi denne kurven

 er det seks stykker..





så stakk jeg nydelige hvite roser

nedi pottene

sammen med begoniaen

fordelte dem litt jevnt

sikkert lurt å holde plantene fuktige hele tida

så rosene ikke visner!




kombinasjonen av disse blomstene ble så flott, synes jeg

det er rosaskjær i den hvite rosen også..




Sukk! 

Ja...det ble vakkert!

og jeg synes begoniaen

blir litt mer spennende på denne måten!





Nå står kurven og skinner på bordet

til helgekosen

for en glede!

BLOMSTERGLEDE!




                         
   Så  med ROSER og BEGONIA

ønsker jeg deg en fin fredagskveld!


              
    Håper du ble LITT inspirert

til et eller annet du kan lage

i løpet av helgen du også?

                   
  Ellers er det koselig å bare se på bildene også

det kan gi  masse GLEDE

i seg selv!


Kommentarer

  1. Herlig! Kom gjerne hjem til meg med dine nydelige blomsterdekorasjoner ;) God helg til humleheimen!

    SvarSlett
  2. Hei Johanne!

    He,he Johanne - det kunne vært noe, ja, da skulle vi hatt det artig..med blomster og styr.. overalt...!!God helg til dere!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg