Herlig lyrikk og masse positiv energi!

Det er alltid spennende med nye bøker!

Lærerike kunnskapsbøker eller bøker til bare glede og avslapping  - kanskje  på mørke vinterkvelder?

På BRUKTBUTIKKEN fant jeg disse godbitene!



                                                                  Masse spennende!




                                        Lyrikk, poesi, livskunst og POSITIV ENERGI !



Gleder meg til å se litt nærmere på DENNE boka..ei lyrisk dagbok..hva er det da tro..SPENNENDE!!



Kokebøker og bøker om det som vokser og gror! DE har en tendens til å ALLTID bli med meg hjem! 
Så var det ei bok om LIVET - men ikke for amatører? Den ble jeg litt nyskjerrig på!



Så var det  Tove Ditlevsen da - KJÆRLIGHETSDIKT - fra 1949 - en herlig dansk lyriker som bare MÅTTE bli med hjem!

Har lest dikt av henne før, hun skriver SÅ godt - jeg bare liker henne!











Litt høytidelig - som fra en annen tid, men likevel gjenkjennende!








Sukk..så ROMANTISK!

Det danske språket gjør diktene litt spesielle "jeg elsker dig" og "tag mit hjerte" ja, det er stemning og litt følelse av.. nostalgi..

Kokebok med oppskrift på SOLSKINNSPAELLA! Kanskje DET hadde vært noe å servert på en regnværsdag som i dag?


Er det ikke utrolig at jeg fant sååå mange skatter!

Flere av bøkene ser helt nye ut, ser ikke ut til at de har vært åpnet i det hele tatt!

Det er kjempekoselig å kikke på bøker..men du trenger god tid!

Det beste er å gå sammen med noen med den samme interessen..eller faktisk.. gå dit alene!

Ja, for tida flyr når du ser på bøker i bruktbutikken, du glemmer deg kanskje helt bort!

Så -  må du ha god PLASS til alle disse BOKSKATTENE  i bokhylla di -  når du kommer hjem!

Ta en titt du også! Du finner mer om bøker her.

Kanskje DU finner noen skatter som kan inspirere deg?

Som kan gi POSITIV ENERGI til deg -  i hverdagen?


God søndag!

Kommentarer

Populære innlegg