Januarsol..

Fikk du

 et glimt av solen

 i dag?

Gjennom vinduet ditt eller kanskje

 du kunne nyte

solstrålene

 fra den flotte

januarsola

 ute i det fri?

Januarsola varmet faktisk litt..

både

 ute og inne..

ja, den ga

 varme og næring

innvendig

også..

langt inn i sjela på en kropp

 som lengter..

så veldig

etter lyset og varmen!



..det var fantastisk å gå ute

 i den deilige januarsola..

og kjenne en bitte liten

 varme

 i ansiktet..



..Trulte storkoste seg..


..alle koste seg..

det var sol overalt..

i kjøkkenet

ja, til og med

 på

kjøkkendisken!



..overalt strålte

 den deilige sola..

og forvandlet dagen til en

 skinnende solskinnsdag!


..så skjedde det noe

positivt

når sola bare kom

 og overrasket meg

 i dag!

For den lille

 varmen

ga

 meg et aldri så  lite

dytt..

varsomt videre..

framover!

Det var som et digert vindu åpnet seg..

og blåste milde vinder..

og bare fylte på ..med masse 

glede og energi 

inn i livet mitt!

Hva med deg?

Kjente du lyset og energien du også?

Ha en fin kveldstund til vi sees her på bloggen!

Kommentarer

  1. Herlige billeder, vi har forhåpentlig masse sånne daga å glede oss til. Får prøve å glemme kordan vindua ser ut (eller ikkje ser ut) å håpe på daga til å få gjort nåkke me dem;);) Kos de videre i drømmeland, min trim foregår på Frisksenteret, ikkje så masse fint å se der;)

    SvarSlett
  2. He, he,Grete det er nok finere ute ja! Vinduene her ser så fæle ut også,fulle av salt og grums..venter bare på at det skal skje et stort under!;) ;)

    SvarSlett
  3. Så deilig det er med januarsol. Her har det mest snødd de siste par dagne, men det betyr jo skiføre. Så i morgen skal jeg teste ut julegaven min :) God helg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg