Å lytte til seg selv..

  
Hva drømte du om som barn?

Lengter du etter noe som det er vanskelig å realisere som voksen?

Når du først blir bevisst på hva du lengter etter, så kan det nesten kjennes ut som lengselen blir

sterkere!

Det er litt rart, er det ikke?

Kanskje det er fordi lengselen har prøvd

 å få kontakt

 med oss..

i så lang tid..

så når vi endelig greier å lytte til den, så har den virkelig mye å si til oss..ja, veldig 

 mye på hjertet!

Det er viktig å sette ord på det du lengter etter..for ingen kan jo gjette akkurat

hva du ønsker deg!

Når du setter ord på det, kan du og andre rundt deg..

 gjøre endringer slik at

 livet ditt

 går i den retningen som akkurat

 sjelen din

ønsker så sterkt!

Det kan være positivt å følge

 sin egen sjel..

og du har kanskje hørt

 utrykket

" å få tilbake det man gir"?

Du kan få tilbake masse glede og mer ut av livet ditt av nettopp det du ønsker deg.

For det er lov å ønske seg ting!

Du kan spørre noen om å få hjelp til å følge

en drøm..

realisere

 en opplevelse..

flere

opplevelser i hverdagen

det går an!

Si nøyaktig hva du ønsker, øv på å sette ord på disse tankene, ta med følelsene dine i det du ber om og ikke tenk så altfor mye på resultatet..vent å se hva som skjer!

For livet?

Det kan ta så mange retninger..

det kan skje mye 

spennende!

Og fra nå av?

Jeg vil jammen forsøke

å jobbe på lag

med meg selv

sette tydelig ord på drømmene mine..

da tror jeg faktisk at hele

universet

og

livet

vil jobbe for meg..

gjøre drømmer

 til

virkelighet!


"Mennesket er grunnleggende godt.
Vi er skapt for å elske,
for generøsitet,å dele og medfølelse.
Vi er skapt for å strekke oss
 etter stjernene!

av Desmond Tutu


Så nydelig sagt..

så vakkert

"skapt for å strekke oss etter stjernene"!



Disse ordene likte jeg..

og vil gi dem med

på din vei

i dag!

Kommentarer

Populære innlegg