Juliminner..



I
kveld ble jeg
sittende å tenke tilbake på 
så fine

juliminner!

Ja,
jeg kikket og
kikket på så masse bilder fra
juli, at jeg glemte meg nesten helt
bort!

Herlige juliminner!




" Tidlig natt i august
løsner sommeren
som en drøm av jordens panne.
Løfter seg over de tunge markene
og glir bort
på myke vingeslag i det bristende lyset.

Erling Christie

Fra AVSKJED MED EN SOMMER



Enda
kan heldigvis
du og jeg nyte flere deilige
sommerdager!

For
høsten?

Den
 ligger der
 bare og sover så godt
 enda - 

ja, 
den sover 
så tungt og drømmer deilige 
høstdrømmer!

Men
høstdrømmene?

De
vil vi ikke
 høre noe om før i
september!


Så aller først - velkommen vakre august!


Jeg gleder meg sånn til å dele august-gledene sammen med deg her på bloggen!





Minner..





masse

sommerlykke!



Håper
du har hatt det fint på
denne første dagen i
august!




Kjærlig
hilsen

Else Britt


Kommentarer

  1. Fine stemningsbilder og ord fra deg- og de barnebarna dine er jo bare nydelige! Nyt augusten i dype åndedrag!
    God helg! :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg