The power of juice..



i begynnelsen av august
har jeg vært så opptatt av å utforske min nye
Phillips juice maskin!

Du kan tro jeg nyter det!

Jeg
har laget 
de deiligste grønnsakjuice
og de friskeste 
fruktjuice -

ja,
jeg prøver
 meg fram hele
 tiden!

Og
 denne
søndagsmorgenen laget jeg en
så alldeles frisk morgenjuice som hittil - tror jeg da - er den absolutte
humlehage-favoritten!




friske
 mynteblader fra hagen
og godsaker fra
kjøleskapet..




ingefærrot..








Min
juice-maskin
er fra Phillips - den er superenkel
å rengjøre og fungerer akkurat slik jeg ønsker!
Jeg liker den!

Det
som samles i maskinen
 etter juicepressingen går direkte i
Trultemagen..

men
det jeg reagerer på
er at mye god fiber for kroppen..
hm..tja, det blir jo liggende igjen i
 juicemaskinen?


 jeg tenker at
det er viktig å spise hele frukt og grønnsaker også?
Og lage deilige smoothies og matretter der hele
 frukten og grønnsakene
 er med? 

Tar gjerne i mot tips!




Denne
boken fulgte 
med 

juice-maskinen

med
oppskrifter og
 tips!








Dagens
humlehagefavoritt!






Gode
tanker
 til deg denne fine august-søndagen
fra skriveplassen min til vi sees
igjen!










Kommentarer

  1. nå kom jeg på min egen juicemaskin som står i boden.....desverre blir den bare brukt i perioder, men nå burde jeg ta den frem, med så mye frukt som er tilgjengelig nå :-)

    takk for at du minte meg på det :-)

    klem tone

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg