På en fredag..


Heisann!

Titter
innom til deg
 for å si god
  fredag!

Hvordan har dagen din vært?

Jeg
startet min dag med å
kalle den
 for

"ta vare på meg selv-dagen!"

Har 
du hørt om
 "ta vare på deg selv-dagen"
kanskje?

Ikke du heller?

Hm...

Det
hadde ikke jeg heller
skjønner du - så jeg bare diktet meg opp
en slik egenomsorgsdag

 i
 morges!
 




Min
ta vare på meg selv-dag
startet med ny sesong, og nytt medlemsskap på treningsstudio -
gjett om jeg gleder meg -
det blir herlig å ta fatt
 igjen!





En slik
ta vare på meg selv-dag
behøver ikke vare så lenge -
neida!

Det
 ble bare et par timer i dag - 
men det var

mine timer!

 Med
mange gjøremål betyr
det aller mest å rydde plass til egne aktiviteter -
finne tid og forandre innstilling og tankegangen min, synes jeg - 
og kanskje bli litt flinkere til å
planlegge?

Hva tenker du?

Tar du vare på deg selv innimellom jobb, familie og tusen gjøremål?






Fredag

og 
nystekte 
brød..

men
 det er ikke hver fredag
det skjer - og det er gode duftende brød i butikken
også!






Fredag
ettermiddag

kos
 med iskaffe og
bloggen..

livet 
er 
godt!





Det
regner utenfor ruta
mi!





tusler jeg rundt
her i kveld og pakker litt!
I morgen drar jeg til Gjerdsvika med Pusterom-boken
sammen med tjue utstillere -
gleder meg som bare
 det!







Innimellom
så har jeg smakt på brødene - 
to ganger allerede
i kveld!

Jeg
ble så kjempesulten
kan du tro - av all treningen 


"ta vare på meg selv-dagen min!








Gleder meg til neste gang vi sees!






Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg