God lørdagskveld!


Kikker innom

 for å ønske deg

 en koselig lørdagskveld!

Håper dagen din har vært fin!

Jeg har vært litt frustrert i dag..skikkelig

datafrustrert!

Satte meg så glad og lykkelig ned med masse skrivekløe og tanker for å skrive til deg i

foremiddag..men  absolutt ingenting fungerte!

Så nå har jeg lånt ei maskin..mens min scannes for virus!

Ja, for her er alle så enige om at jeg er blitt invadert av et datavirus..mens jeg skjønner ingenting!

For jeg liker nemlig data kun når alt fungerer..er det flere som har det sånn?


Håper det ordner seg snart!

Så da ble det bytur..med lunsj og shopping isteden!

Deilig det også!

Ellers er jeg igang med vegetarlasagne til kveldskosen..det ligger an til en avslappende kveld i

Humlehagen!

Håper å være tilbake i morgen..helt virusfri..ja, for dette?

Det var ikke noe gøy!

Nyt lørdagskvelden din, så håper jeg vi sees i morgen!



Kommentarer

Populære innlegg