Jul..jul!

 
 
 
Nå føler jeg virkelig
at freden begynner å senke seg her i Humlehagen også -
det er noe helt spesielt og deilig med denne kvelden..før
kvelden!
 
Det
er så mildt
 friskt og godt utenfor
vinduene
mine..
 
 
 
 
 
men
inne i huset
 kjenner jeg på den etterlengtede herlige
julestemningen!
 
Ser
du
hjertet?
 
 
 
 
 
 
Da
jeg kom hjem i kveld
fant jeg disse lodne deilige
sokkene i flettestrikk
hengende 
 
døra
mi
 
formet
som
 
et
hjerte!
 
For
en
GLEDE!
 
Tusen
takk
Marit!
 
Dette
blir helt klart yogasokker
som jeg skal bruke på nybegynnerkurset på
nyåret!
 
Bare
fargen var som et inspirerende og sukkersøtt
bringebærdrops!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
har jeg fått en fabelaktig
julebukett!
 
Den
må jeg ta flere bilder av i
dagslys..
 
den
har så utrolig varme
farger!
 
 
 
 
 
Julegrøt
 
 og
 
 spekemat
 
i
kjøkkenkroken..
 
 
 
 
og
ferdigkjøpte
pepperkaker på boks -
kjempegodt!
 
 
 
 
Når
jeg gikk omkring på
kjøkkenet i dag, så tenkte jeg på dette med hverdag..og
lykke..
 
for
lykken? Den kan virke så bitte liten når vi
holder den i hendene våre..ja, vi tar den kanskje
 for gitt?
 
Men plutselig -
 hvis vi ikke har lykken
 lenger?
 
Det er da
 vi virkelig kjenner det!
Da vet vi plutselig hvor stor og dyrebar den lille
 hverdagslykken er..
 
det
gikk jeg og tenkte på i dag!
Så nyt fridagene dine og julen slik du kan -
og skulle du kjenne et lite snev av lykkefølelsen, så gjem den godt inni hjertet
ditt!
 
 
Ønsker
deg en koselig lille julaften -
jeg titter innom med gode juleønsker til deg i
morgen!
 
Vi sees!
 
 
So sweet! He needs to be in the family Christmas photo too! Dog sleeping next to the Christmas tree.
 
 


Kommentarer

  1. Så fin julepakke!
    Ønsker deg og dine kjære en vakker jul! :)

    SvarSlett
  2. Jeg la spesielt merke til det lille nusket på nederste bildet……
    God jul til dere.

    SvarSlett
  3. Så koselig med en slik overraskelse- fine julesokker!
    Ønsker deg og dine ei fredfylt og fin julehelg! :-)

    SvarSlett
  4. Ønsker deg og alle dine i Humlehagen en fredfull og god jul. Hilsen Drude

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg