Min tid..

 
 I
kveld
så sitter jeg og kikker
 i den nye kalenderen jeg fikk til jul - den
heter

 Min tid 2014!

Jeg
sitter og skriver litt i den
også..

du
vet..

noen
slike små
notater

om
alt og om
ingenting..

tenk
min..

og
din
tid!

Hvordan
vil det nye året 2014 bli for
deg og meg?


Det er ganske spennende, ikke sant?


 
 
 
 
Min
tid..
 
det
er
 
 så
innmari
spennende!
 
Kommer
du og jeg til å følge med
i hverandre sitt liv
videre? 
 
I
2014?
 
Hva
kommer
 vi til å være opptatt
av?
 
Kommer
vi til å lære noe
nytt?
 
Hva
kommer til å
skje med oss i dette nye
året?
 
Vil
du og jeg greie
 å ta vare på tiden
vår?
 
Vil
vi oppleve
fine
 
 lykkestunder?
 
Vil
vi fortsette
å øve oss.. lete og søke etter
lykken?
 
Den
lykkefølelsen
 
som
ligger
 
i
nuet?
 
Vil
vi finne små pusterom?
For å besøke den gode stillheten..
inni oss?
 
 
 
 
 
 Min
og
din
 
tid..
 
 
 
ett
liv
 
nyt
det!
 
Og -
 
ta
 
en
sjanse!
 
I
2014!
 
 
 
 
 
Og
tilgi..
 
 
 
 
 
 
det
er mye å
tenke på når et nytt år banker på
døren!
 
 
 
 
 
 
 Jeg
kikker også litt
på noen deilige putetrekk som jeg fikk
til jul - så lyse, duse herlige
vårfarger..
 
for
snart er det
en annen
 tid!
 
Min
tid!
 
Men
alt til sin tid -
foreløpig bare gleder jeg meg til tiden
men nye sofaputetrekk og vårblomster på
bordet!
 
Min
tid!
 
Som
kommer!
 
 
 
 
 
 
gleder jeg
 meg over et nydelig
stjernefat
 
dette
har jeg tenkt
skal være
 mitt
 
 hverdagslykkefat
 
som
jeg skal bruke masse i
2014!
 
Tenk
på alt som
 jeg kan bruke hverdagslykkefatet
til!
 
 
 
 
 
 
ønsker jeg deg
lykke til med din tid i
 2014!
 
 Vi
kommer nok til
å både gråte, danse og
 le!
 
Tror du ikke?
 
Ta godt vare på deg selv!
 
Og -
ønsk hver eneste
 dag velkommen - for dagene?
De kommer ikke
igjen.
 
 
 
 
 
Kjærlig
hilsen
 
Else Britt
 
Happy New Year 2014
 
{Godt Nytt år!}



Kommentarer

  1. Mange fine ord og refleksjoner som jeg tar med meg in i det nye året.
    Godt nytt år!
    Klem fra Vigdis

    SvarSlett
  2. Godt nytt år!
    Takk for et hyggelig blogg-år:))

    SvarSlett
  3. Tusen takk for flott blogg med nydelege
    bilder, og tekster - dikt til ettertanke !
    Du set ord på så mangt og mykje !
    Må ofte innom for å lesa på bloggen din.
    Kan eg bruka "May you comming year..."
    i mailar til venner ?
    Det var så flott!!
    Godt nytt år!
    Hilsen Silje

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig hilsen! Du må bare bruke "may your coming year..osv" det er et bilde jeg fant på Pinterest.Ønsker deg et godt nytt år,håper vi kan dele små gleder i Humlehagen i året som kommer også,kjenner at jeg gleder meg!:)

    SvarSlett
  5. Ønsker deg og dine et vakkert og godt nytt år! :)

    SvarSlett
  6. Alltid fint å lese innleggene dine; gode og tankevekkende ord og fine bilder! Gleder meg til å følge deg videre inn i det nye året. ☆Ønsker deg og dine et flott og godt nytt år!☆

    SvarSlett
  7. Takk for inspirerende og flotte ord! Gleder meg til å følge deg videre, ha et riktig godt nytt år :))

    SvarSlett
  8. Takk kjære dere, gleder meg til året som kommer og fine stunder på bloggen! :) :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg