Morgenglede..




Av alle døgnets 24 timer
har jeg alltid gledet meg
mest over morgenen.
Uansett hvor trett
eller sliten
jeg måtte være,
eier jeg vissheten om at 
alt kan skje.
Og det faktum at det
praktisk talt aldri skjer noe,
betyr ikke det minste grann.
Muligheten er alltid der.

MONICA BALDWIN







Jeg
leste om araberne
de har et ordspråk som sier at du
 skal

" kaste 
hjertet ditt foran deg -
og løpe etter for å fange
det! "


Det
må bety at hvis du og jeg møter
denne dagen med
hjertet..

og

lytter

med
hjertelighet

og
ser

med
hjertet
vårt..

da 
må dette bli en god
dag for oss - og alle vi møter på vår vei i
dag..

tror
du
ikke?





Kjærlig
hilsen

Else Britt

Kommentarer

  1. "Morgenstund har gull i munn".... Jo, jeg liker morgener jeg også. Og dagen blir litt lengre. ;)
    For en utsikt du har! Flott!
    Ønsker deg en fortsatt fin dag! Kos deg i førjulstiden! :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg