fredag 7. mars 2014

Snart helg..


Kjære bloggvenner!

Da er det snart helg!

Jeg
har vært ute
i regnværet på tur med hundene -
og jammen var det kaldt og vått med kraftig vind, 
den tok virkelig godt tak i både meg og
sydvesten!


forbereder jeg meg
til å få opp varmen i huset til
fredagskvelden..

og
noen ganger er det
en stor fordel med fliser på
gulvet!




Jeg
kjører rett og slett
bare trillebåren helt inn i stua!
Veldig praktisk og enkelt -
vips!

Så er veden på plass i full fart! 






Fredag

og

snart
 helg..

jeg
gleder meg til
å få av meg de våte klærne -
fyre i ovnen og gli inn i den gode
fredagsfølelsen!


Hva er dine planer for fredagskvelden?





House + Love = Home





Koselig at du titter innom!

Ønsker deg god fredag til vi sees igjen!






House quote   OUR HOUSE IS CLEAN ENOUGH TO BE HEALTHY, BUT DIRTY ENOUGH TO BE HAPPY

2 kommentarer:

  1. Tenk å kunne trille veden inn.......
    Her har det alt blitt lørdag morgen og i dag skinner sola! Husker ikke helt når den var fremme sist.
    Så i dag tror jeg det blir en tur og etterpå kaffe, god bok i en lun krok med sola i ansiktet!
    God helg
    Vigdis

    SvarSlett
  2. Genialt å bare kjøre inn trillebåren :)

    Ønsker deg en fin helg!
    klem

    SvarSlett