Fargerik torsdag..


I
dag så skulle
jeg kjøpe meg nye treningsklær
og det ble -
 tja..

hva
skal jeg
si?

Det
ble vel egentlig 
et

fargekick!
 

Jeg
har oppdaget
at jeg får slike fargekick med jevne
mellomrom..

jeg
tror jammen jeg trenger 
det av og
 til!




Jeg
måtte jo bare
kjøpe disse fargerike klærne!
Som spruter av så masse farger og positiv
energi!




Buksa
med liljene på..
og den grønne skjorta har jeg allerede
 prøvd på verandaen nå  i 
ettermiddag -

det
 ble ei impulsiv
 fargesprutende og morsom lita
treningsøkt!

Utrolig
behagelige
treningsklær!

(KappAhl)




True colors quote via www.Facebook.com/IncredibleJoy




fortsatte det med
at den impulsive middagen
 min

den
 ble også ganske
fargerik!





Men -

det
aller
koseligste?

Det
var besøk
av en så fargerik, humørfylt
og hjelpsom liten
 venn!

Snakk om fargerik torsdag!

( Her kan du lese om en annen fargerik dag.)





Kjære bloggvenn!

Takk for at du stadig titter innom Humlehagen og gjør dagen min så fargerik!

Gleder meg alltid til vi sees igjen!

Color My Bliss Blog: Colorful Quotes
Kjærlig hilsen Else Britt



Kommentarer

  1. Måtte helga bli like fargerik og fin!!

    Vårklem

    SvarSlett
  2. Flotte farver. Og farver er jo vigtige, de har en positiv effekt på os. I dag måtte jeg bare have min turkis/blågrønne tunika på med broderierne. Som om jeg havde brug for netop den farve og det mønster og det lette, flydende stof. Klæder skaber folk og det gør farver vist også! :)

    Ønsker dig en dejlig weekend i Humlehagen.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg