Gule vårglimt..


Det
spretter ut søte 
gule vårglimt på Trultegjerdet for
tiden..




og
små vårglimt
skinner som gullgule soler på
plenen!






I
vinduskarmen 
så vokser mine små squash-vårglimt
i et forrykende 
tempo..

 jeg
 håper de forvandles
 til gnistrende gule squashgleder
etterhvert! 

Trodde
du squashplanten
 vokste nedover fra frøet med en
rot?

Her
ser du godt
hvordan squashplanten vokser
oppover..

og
bærer frøet
på hodet sitt som en
lue!

Et naturens under!





Gule
vårglimt..





" Skjønnhet
 omgir oss. Den er overalt
hvis vi leter etter den og bruker alle
sansene våre.

ukjent




har
 jeg

 smugtittet
litt

 på 
påskepynten!

Et
vårglimt 
og en etterlengtet liten
vårglede som nærmer seg..
snart!




Kjærlig hilsen Else Britt





Kommentarer

  1. Fine bilder !
    Gult er tema i Fototriss i morgå, så eg har gjort klart eit gult innlegg ;)
    Eg lure på ein ting, har hestehov vore vanleg her på våre kantar lenge ?
    Eller er den eit framandelement som lupiner og liknande ? Den brer voldsomt om seg,
    men fin er den.
    Fin søndag frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Det var mange flotte og gule vårbilder! Så herleg det er at fargane byrjar å vende tilbake til hagen og naturen!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg