Små hverdagsting..


Velkommen april!



denne aller første
aprildagen så har Flagre fått
børstet av seg masse 
vinterpels!




Hun
har hatt pedikyr
 og manikyr ute i solskinnet -
og hele ettermiddagen har Flagre ligget i en liten
skygge i et hjørne av uteburet sitt og bare fulgt nøye med på  
mine store og
 små

hverdagsting!




Kos

og
småprat

i
solen

denne aller
 første dagen i
april!




Bare
sukkersøt..




og

det
 er ei herlig
tid nå når løvetannbladene 
spretter opp av jorden dag for dag til Flagre sin store
Flagre-glede!



Små
hverdagsting

alt
vi omgir oss
med..

som
er med på
å gjøre akkurat din og min
hverdag helt
unik!




gjorde jeg en
 koselig

hverdagsting

til!

For
når jeg oppdager at
ei plante ikke trives så bruker jeg alltid
 å flytte den til et annet sted slik at den 
får muligheten til å 
blomstre!

Dette
er en vakker eplemynte
som stod altfor mørkt og tett
borte ved en stor
 hekk..

står de nye 
eplemynteskuddene i ei stor
 krukke

jeg
må jo passe på
den litt først..så ser jeg nok etterhvert
hvor den finner plassen
sin!




Takk 
for at du tittet
 innom på denne første
 aprildagen som startet med tykk boblejakke 
og masse rim på
 marka..

men 
endte opp med
 solskinn og ettermiddagskaffe i
 solveggen!

April-narrevær!

 Jeg 
vet jo enda ikke
 helt.. 

om
 jeg kan stole på
deg

fine

 april!



Do small things with great love



Kommentarer

Populære innlegg