Vindusvask..



Trulte
følger så nøye med
når jeg har tatt ut alle pyntetingene fra
vinduskarmen
hennes..

og
gjort klart
 til

påske-vindusvask!




Spyling

med
hageslangen

og

litt
skrubbing må
til

og
vips!







 Så er påske-vinduet klart!





lakker det jo 
og lir mot slutten av disse herlige
påskedagene..

men
jeg tror faktisk
at jeg vil nyte Trulte sitt
 påske-vindu litt til fordi det får meg til å
 smile når jeg går
forbi!

Det
er 

et

"bli glad vindu" !





har jeg vært
i kjelleren og funnet fram
skaugumbegoniaene og alle har levd over denne vinteren -
og har kraftige flotte
spirer!


Hvis 
du vil lese
så ta en titt!





Og
under lune
 tepper?

Der
 ligger frøene og
 venter..

 på 
å få strekke seg opp mot 
lyset..

denne
årstiden er så
utrolig spennende!

Ikke sant?




" Hvis du elsker livet, så kast ikke bort tiden -
for tid er det stoff som livet er laget av."

Benjamin Franklin (1705-1790) amerikansk statsmann og fysiker


I just want to make beautiful things that make me happy, through art, writing, poetry, having important goals, and living a healthy, positive life

Kommentarer

  1. For et herlig bilde av Trulte, skjønner godt du vil bevare påskevinduet litt til. Kjempekoselig :o) Herlige bilder, kjenner det kribler etter å plante ut sommerplantene når jeg ser disse bildene, men jeg får vente til det blir mai :o) Ha en herlig dag videre! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Ikkje rart du koser deg i det fine reine og pynta glaset til Trulte.
    Fin ny veke i Humlehagen frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Herlege tider i Humlehagen :-)

    Påskeklem, den siste i år ;-)

    SvarSlett
  4. Deilig med vår :) Koselig å ta vindusvasken når det er så nydelig vær

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg