Matoppskrifter og inspirasjon..




Det
har blitt en del
matoppskrifter her i Humlehagen
 siden bloggen startet i
 2011!

Jeg
får stadig spørsmål
fra leserne om oppskrifter som har vært
på bloggen tidligere - det har vært så vanskelig og tidkrevende 
å finne tilbake til oppskriftene sånn i farten fordi matoppskriftene 
står gjerne innimellom andre ting
 som jeg skriver
 om!





Men 
nå har jeg begynt
 å samle alle oppskrifter
som vi stadig bruker her i Humlehagen på et
eget nettsted som heter Humlehagemat -
og jeg håper alle som er interessert i mat får glede av å følge med på dette
nettstedet som kun handler om mat og
 matglede!

Jeg
har begynt å legge
inn oppskrifter - først og fremst humlehage-oppskrifter -
så vil det komme masse spennende annet også etter
hvert!




Her
på bloggen
fortsetter livet som 
før -

om
 de små og 
store

hverdagstingene..

også
om mat -
men selve matoppskriftene
 vil du heretter finne på
Humlehagemat.



Ta en titt innom
 Humlehagemat her hvis du har lyst og Humlehagemat sin egen FB side
 finner du her.


God søndag til deg - vi sees snart igjen!



" Glem ikke at hver dag blir rakt deg som en evighet til å være lykkelig i. " 

Phil Bosmans(1922 - ) belgisk forfatter 

Kommentarer

Populære innlegg