Ro..



e patient, quiet and listen.  www.womenforone.com #quotes


Tidlig
i morges så 
satt jeg og kikket litt på denne
boken..
 



og
helt plutselig
så følte jeg en slags sterk indre
ro!

Var det noe med den varme røde fargen?

I
boken så var 
det bare helt nye blanke
ark..


jeg skrev 
ned det som jeg umiddelbart følte
var viktig akkurat denne nye
morgenen!




Jeg
ville invitere 
RO inn i denne fine
 dagen
min..

fokusere
oftere på å finne stille
 øyeblikk med
RO!

Er 
det lenge
siden sist du inviterte
 RO inn i dagene
dine?

At
følelsen av ro
ligger der som et lunt teppe
og følger deg som en 
skygge?

Selv
om det er 
mange gjøremål og
  en hektisk
dag?





godt å hvile
seg i ei stille stund med
RO!

Invitere

RO

inn

i
dagen

øve
på å fokusere på
RO

og
så ta den gode
følelsen av RO med seg
 videre -

 ut!

I

en
ny

dag!



Kjærlig hilsen Else Britt
This reminds me of the bible verse - Be still and know that I am God. Something to remember in this busy world of noise!

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg