Alle disse dagene som kommer og går...


Årets siste aften!

Dette er den kvelden

 i året,

da en av livets dører lukkes..

 og det åpnes

 en ny!

For meg er nyttårsaften en blanding av

 høytid..

alvor

og

feststemning!

Ja, jeg får litt av den

 "konge og fedreland følelsen"

Hvordan ble disse

 365 dagene

 for deg?


Har det vært et

forutsigbart år,

eller

 har det skjedd

 noe uventet

 i livet ditt?

Har det vært

 et fint år..

som har gitt deg

varige minner og nye mennesker

 som du

12 måneder tidligere

 ikke hadde peiling

på at skulle

 berøre

 ditt liv?

At dette virkelig skulle skje -  deg?

Har du også

en liten privat

vareopptelling

en aldri så liten

statusrapport

med deg selv?


Det er typisk meg!


En liten gjennomgang..

en bitte liten

mental selvangivelse

må jeg ha..

men ikke så mange nyttårsforsetter..de er ofte så altfor strenge..nei, jeg sverger heller til noen

gode

nyttårsønsker!

Hverdagen har gjerne lett for

å feste grepet

og gjøre de fleste

 av oss til

vanemennesker!

Så det skader ikke

 å gå gjennom

 små lærdommer..

små og store

opplevelser

fra året

som snart er omme!


Hm..ja, kanskje har jeg lært at jeg skal ta sjansen på å bryte.. en inngrodd

 gammel vane.. i det nye året!

Og hvis jeg tenker noe positivt.. om medmenneskene mine..så skal jeg jammen bli mye flinkere til å si det..direkte til dem!



Skulle vært morsomt å høre

 hva du tenker om året

 som kommer!

Hvilke gleder og forventninger har du?

Helt sikkert noen ønsker som det er verdt å ta en skål for

 i

mozell eller champagne! 

Rundt middagsbordene på

nyttårsaften

tennes nok

 noen

 nye ideer..tror du ikke?

spennende tanker..

ja, kanskje

de helt store planene

for 2012..eller

 glitrende drømmer

som skinner

 som

stjerneskudd

 i det fjerne..

og kanskje kan disse drømmene

 bli virkelighet..

ja, tenk..kanskje i 2012..

hvem vet?

Mine nyttårsønsker for deg

er

mot!

At du skal vite at du er

 bra nok

 som du er

og at du finner ut hvordan du skal leve for å ta vare på deg selv..og dine kjære

en dag om gangen..

for vi må huske

 at det er

 alle disse dagene som kommer og går

 som er selve

livet!



Morgenbilder fra årets siste dag i Humlehagen






Takk for fine stunder og koselige hilsener fra dere dette året!

At du har fulgt med på livet i Humlehagen..vandret, kikket..tenkt og drømt ..sammen med

meg!

Gleder meg

 til

2012!

Godt nytt år!

Kommentarer

  1. Takk for fine bilder og koselige ord fra Humlehagen dette året!Jeg vil ønske dere et riktig Godt Nyttår, og ser fram til mange fine lesestunder fra Humlehagen neste år!Stooor nyttårsklem fra meg til deg Else Britt!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det! Du har virkelig vært et lyspunkt med alle koselige kommentarene på bloggen Anne Iren!Gleder meg jeg også til nytt år,og så går det jo så fort mot ei ny årstid.. og masse nytt å skrive om!Nyttårsklemmmm!

    SvarSlett
  3. Takk for fine stunder og tanker Else Britt. Håpe vi kan treffes oftere i de nye året. Ønska de og dine en flott kveld og ett godt nytt år. Vi skal feire her sammen me gutta og Cecilie, i alle fall ei stund:)

    SvarSlett
  4. Takk for at du startet med denne flotte bloggen Else Britt., ja takk for alt du har delt med oss!! Det har vært utrolig mye bra til glede og ettertanke! :) Det blir ny tidsrekning nå...før og etter bloggen din! He he :)
    Ønsker deg og alle som hører til Humlehagen godt nytt år og takk for det gamle!
    Takk for deg! :)

    SvarSlett
  5. Godt nytt år til deg også, Grete - gleder meg til å se deg mer i det nye året!Takk for alle koselige kommentarene på bloggen fra deg!Klem!

    SvarSlett
  6. Hei Randi! Takk for så fine ord!Ja, bloggen har vært utrolig koselig å holde på med, og den har gitt meg også veldig mye!Takk for at du alltid er så støttende og positiv, godt å vite at du alltid er der!Håper vi ikke er så forkava, og kan treffes oftere i det nye året!

    SvarSlett
  7. Ønsker deg og dine alt godt for det nye året, regner med at vareopptellinga har gitt masse mot til å stå på videre med denne positive bloggen...som gir glede og energi til de som leser! Håper du får tilbakemeldinger som gir deg trygghet og inspirasjon, det fortjener du virkelig! Nyttårsklæm fra Solveig

    SvarSlett
  8. Tusen takk, Solveig, godt nytt år til dere også!Ja, gleder meg til å fortsette med bloggen i det nye året, jeg skriver og skriver..så får vi se hvordan det utvikler seg!Og tusen takk for inspirerende og positive kommentarer fra deg,det har gledet meg!For det gir energi og skrivelyst når det kommer respons..ja, for sånn er det bare!!Det gir en glede når noen blir "truffet" av skriveriene vet du!Nyttårsklem herfra, og hils!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg