Takk..


"Når du slutter å sammenlikne det du har akkurat her og nå, med
det du gjerne skulle ha hatt, kan du begynne å glede deg over
det som er.."

                                  Cheri Huber.


Er ikke det vakkert sagt?

Å kunne glede seg over..

det som er?

Å være

takknemlig

betyr at vi er

glade for

det vi har

og setter pris på

der vi er

 på livsveien vår..

akkurat nå!

Takknemlighet

 fyller oss med

fryden over

å være

velsignet med mange

 gaver..

og gjør at vi

fullt og helt

 kan sette pris på

alt som dukker opp på

livsveien...

Kanskje hvis vi

anstrenger oss

 for å holde blikket fast på

 dagen i dag..

opplever vi hele

underet

ved å være

akkurat her!

I dag vil jeg

takke

 for

det jeg har

de jeg har

det jeg er

der jeg er..



..takk for en fantastisk

morgen..


Slå deg til ro
med vissheten
om at du ikke kan få
alt du ønsker deg.

Det viktigste er at du får
alt du trenger.



..takk for

en uforglemmelig stund

 i sofakroken

med mine tre

 adventslys..

så fint..

så avslappende..

så deilig!


Takk!

Ha en fin 3 søndag i advent

nyt denne flotte

vinterdagen

der du er!



Nyt livet..

til vi sees igjen!

Kommentarer

Populære innlegg