Stille torsdag..

Det har vært

en helt

 spesiell 

stemning

i

Humlehagen

i dag!


Dagen har vært så

dunkel

stille

våt

gråblå..

ja, en dag til

opprydning

og

ettertanke

god tid 

til å

reflektere

over 

rare ting

vanskelige ting..

enkle ting..

gleder..

sorger

 og

det gode

helt fantastiske

 livet!

Ja, det har vært

en aldri så liten

opprydningsaksjon..

ute i

Humlehagen

og

innvendig..

i

hodet!


Ja, for det er viktig å rydde opp

 i hodet

 vårt også, slik at

 tankene våre

 kan flyte

 fritt..ikke sant?

Noen ganger

 kan det være

 deilig

 å ikke

 snakke

så mye hele tiden!

Bare holde på med små

gjøremål..

 og oppleve

stillheten

og

roen

finne en slags tilstand av

fri flyt!



..fint å koble av og la tankene fly avsted..







..det er avslappende å være

 sammen med

 Trulte..

bare se på alt det morsomme hun gjør..

mens tankene

kommer og går..


..hun skreller bananen selv.. før hun spiser den..



..bare kos..skjønne Flagre.. nyter livet på en

stille torsdag..




..ikke et vindpust og så blikkstille sjø..

ja denne dagen er litt dunkel..

den er bitte litt gråblå..


..pause med kaffe og anisboller..



..og julesjokolade..



 ..rart og spennende

å tenke på 

at vi nærmer oss

et nytt år

snart..

er det derfor jeg er så

tankefull

 i dag kanskje?

Et helt nytt år!

Har du også begynt å tenke på det?

Spennende!



..mørket faller på..



..jammen muttern, jeg tigger da ikke anisboller jeg!!


Takk for at du ble med..

på min

stille torsdag!

Gleder meg til neste gang vi sees!


Kommentarer

  1. Skjønner godt hva du mener. Har hatt det litt slik i dag selv. Formen er vel ikke akkurat topp heller, litt tett i nesa kan man si ;) Uansett blir nok 2012 nok et spennende og innholdsrikt år. Klem!

    SvarSlett
  2. Har du også hatt det sånn!Ja, jeg får det alltid litt slik de siste dagene før nyttår..det er jo både spennende og høytidlig med et nytt år, og da begynner jeg alltid å fundere litt!God bedring,Johanne!Klemmm!

    SvarSlett
  3. Ja, det ble litt underlig stemning på en måte, etter uværet.....Fine "opprydningsbilder" fra Humlehagen , der e d no berre koselig uansett ! :-) Nytt år i vente straks, blir nok litt ettertenksom ja - prøver å dvele mest ved alt som var godt, lærerikt og lattermildt ved tilbakeblikk - og ønsker det nye året velkommen med "åpne armer" ! :-) Også med en viss forventning ettersom jeg skal bli mormor om 8 uker, og får farmorbesøk av Leo om 3 dager! Ho hoi ! :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg