Inspirasjonsesken..

Det er fint å kunne

oppsøke

 den

kilden

som gir oss

inspirasjon!

Hvor er din kilde til

inspirasjon?

"Den kilden som kan nære våre kreative sjeler, må vi finne
i hverdagen."

Sark



For meg er

naturen

en herlig kilde til

inspirasjon!

Jeg føler at naturen har en spesiell form for

energi

den har sin egen

rytme

naturen lokker oss

 til å følge sin egen rytme, og vi blir bevisst de naturlige

instinktene

 våre!

Kunst

 er en annen

 fabelaktig

inspirasjonskilde!

herlige

dikt

litteratur

et gnistrende stykke

 musikk

eller et fantastisk

 maleri..

skulpturer

ja,alt dette kan jo virkelig tenne

gnisten

 inni oss!

Jeg tror

alt 

som er skapt av

inspirasjon

kan lede til

inspirasjon..

tror du ikke?


Jeg knyttet

disse to

inspirasjonskildene

 mine

i et tau

 rundt midjen

og vandret avgårde..

og straks kjente jeg 

energien!

For det er noe som

 skjer..

 når vi trasker slik avgårde

 gjennom skogen!



..vi skulle leke i snøen,

men det ble

 mindre og mindre

 snø der vi gikk..

rare vinteren!


..men kjempehøy flo for tiden..



Tenk gjennom

hva

 som inspirerer deg!

Kan det være noe i nærheten kanskje..

 i hverdagen din?


Jeg hørte om ei jente

 som har ei

inspirasjonseske

på nattbordet sitt!

Der oppbevarer hun saker og ting som

inspirerer

 henne

 lapper

med

 inspirerende sitater

små kort

ferieminner

små gaver

ting hun finner

 i naturen..

eller

små vers

 hun noterer ned og

 ei blå klinkekule

 hun fikk av en liten venn!

Hun tar fram

disse små

inspirasjonskildene

 sine..

kikker i esken

av og til..

når hun behøver det..

ja, kanskje når hun

 leter etter svar

 på et av livets mange kompliserte 

spørsmål?

Kanskje det!

Hva ville du legge i

inspirasjonsesken

din?


Så masse

kjærlighet

rundt oss..

tror ikke

 det ville blitt plass i

esken!


Nyt torsdagen!

Kommentarer

  1. Ditt daglige skriveri har blitt MIN inspirasjonskilde Else Britt, og takk for det!
    Ønsker deg en fortsatt fin dag:-)

    SvarSlett
  2. Så kjekt å høre fra deg, Anne Iren! Tror vi inspirerer hverandre!For jeg blir enda mer inspirert av så koselige kommentarer!Ha en fin ettermiddag og kveld du også!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg