Under teppet..



Det er

 en

 nydelig

verden..

en

 egen

sanselig

 liten

drømmeverden 

  under 

 teppet

mitt!


Jeg løfter opp

 teppekanten..

vil du bli med meg

 å ta

en titt?





det

lune

beskyttende

teppet

gjemmer


små

skatter..




Varsomme

og

varme!


Viltre

og

vågale!


Vidunderlige!


Viljesterke..

vårens

vakre

vidunder!






det

 skjer


bitte

 små

 mirakler

under

teppet

hvert

sekund 



et 

 sterkt


lite

 frø

som

vokser

raskt




det

 blir

 spennende

 å

følge

med 


 livet 

  under 

teppet!





for

livet 

går

 sin

 gang

under

det

beskyttende

teppet


i

solskinn

og

gråvær

med 

alle

hverdagens

utfordringer!


Akkurat 

slik 

som

for

 deg

 og 

meg!


Vi behøver også beskyttelse..og at noen ser oss...og kikker under teppet vårt av og til.
  
  Bryr seg om hvordan vi har det!

 Tar vare på akkurat oss!

Forstår at vi kan være litt skjøre av og til og behøver litt ekstra oppmerksomhet..

og synes at akkurat

 vi er 

 vidunderlige!

At vi også er sjeldne 

skatter..

lik

 frøet.. 

som noen bryr seg om å finne!


Ja..for av og til

blir vi litt

 borte

 under 

 teppet 

når

 vi

 behøver

 aller 

 mest

 å bli sett!


Våger du?


Å kikke under teppet?


Å

 se

eller 

bli 

sett?


Våger jeg?


Det

 kan 

kanskje

 skje

mirakler!


Slik

 som

 med

 frøet..

ja, du vet det skal så lite til..

kanskje noen

 positive

ord..

se..

eller

 bli 

sett!


For da!


Da kan vi virkelig begynne å skinne!






Kjære bloggvenner!

Ønsker dere en nydelig vårdag der ute!

Vi sees!

Kommentarer

Populære innlegg