Hagedagboken...!

Jeg er den lykkelige eier av ei hagedagbok!


 Den fikk jeg i presang da vi flyttet inn hit i Humlehagen!



Det er ei bok til hygge, til nytte, til kos og til å skape koselige minner!

             Ja..for hvor noterer jeg ned f eks når jeg plantet rosebuskene, når bærbuskene kom i jorda, når skaugumbegoniaene ble tatt inn for vinteren...og om det var epler på treet i år?

Jo, nettopp i hagedagboken!




Du kan lime inn slike navnelapper i boka.

For du tror i øyeblikket at du kommer til å huske disse viktige detaljene, men så kan du plutselig lure litt likevel...var det i fjor jeg fikk den flotte avleggeren?

Var det plommer på plommetreet?

Du kan også notere hva som skjedde når du forsøkte en ny plantesort..nye frøtyper f eks - fikk du det til?

Eller fant du ut at du vil satse på surjordsplanter..at det passer best hos deg? 

Husk å skrive ned det som ble vellykket også!

Når du gjorde stor suksess!

  


Minner fra høsten 2003


Du kan notere

 dine tanker,  planer og drømmer!




Det er lov å drømme!

Gå ut i hagen din...om den er stor eller liten -  lag ei koselig blomsterkasse,  eller kanskje du bare har plass

til et par blomsterkrukker!

Gjør det som passer for deg!

For du kan gå ut idag

 å  gjøre

 drømmene dine levende!

Kommentarer

Populære innlegg