Har du lest avisen....?

                                        Er det noe nytt i avisen nå på morgenkvisten, Billy?


Tja....kjenner at han gamle Bobben borte i svingen har vært her....hm...det er nå bare noe gammelt nytt det da....men du da Egon? Noe nytt?



Ja Billy! Jeg kjenner faktisk at den lekre, nye supertispa borte i nabohuset har vært her!! Den lukta likte jeg! Men ikke prøv deg, Billy...for her skal jeg lukte leeenge!


                                                         Så ekkel du er..Egon!


Tror jeg legger igjen en fersk nyhet...jeg også....kanskje den lekre tispa finner den...?



Ikke vær sur da... Billy! Kanskje vi kan smiske med muttern....så får vi gå ut hit  i kveld også...må bare nødt til å lese kveldsnummeret...og.. finne ut mer... om supertispa i nabolaget!

Kommentarer

Populære innlegg