Allium Gladiator..og overraskelsesbesøk!


I dag

fikk jeg

så koselig

overraskelsesbesøk

som kom ruslende langs

fjæra!

Fikk nesten

vårfornemmelser..

ja, fordi det gikk godt an å sitte

nede i fjæra

å drikke te!

Så fikk jeg en skjønn 

vårgave..

allium gladiator

Det er løk!

Nå er jeg spent, for det blir visstnok en

stor

plante..

en

gigantløk!


Den skal være

nydelig

og

spesiell..

blomstertopp på 20 - 25 cm..

  som skal bestå av titallsvis

stjerneformede blomster

og

 planten blir 45 -50 cm..

spennende!

Jeg satte pris på det..

kjente jeg ble

 glad..




..Allium Gladiator..




..koselig med

 løk
 og
besøk..

og

for meg

en helt ny sort!


Senere kom Balder på besøk..

kjempekjekt!



..masse

 rart

å finne

 etter orkanen..

og så var det

 godbiter i trærne!




Fine Balder..

en flott representant

for rasen

Norsk Buhund..


Blomster..

dyr

og

mennesker..

er det ikke

 fantastisk!

Ja, for uten

de andre

hva er

 lykke

 da?

Uten de andre rundt oss er

kjærlighet

og

lykke

en

utopi..

Vi er bundet sammen med

usynlige tråder..

bånd..

vi trenger andre

og

vi kan bare

 utvikle

oss i møtet med

andre..

Andre mennesker kan

gjøre mye godt

for

 oss..

og vi kan komme til

 å bety veldig mye

 for

 dem!

Men hva betyr det

 å leve med

 andre?

Fred?

Kjærlighet?

Hva tenker du?

dele..

beskytte..

ikke gi smerte..

å være glad i..

Ja, for hva

 er

 vi egentlig uten..

 de andre?

Lykken

 består av så

 mange deler..

men vi trenger

 å gjøre livet

 litt

lunere

 for

 hverandre..

og

kanskje trenger vi litt mer

 tid?

Tid..

med

 rom

 for

 et smil..en blomst

 og litt 

glede? 


Ha det fint til vi sees igjen!

Kommentarer

  1. Stadig like imponert,og venter på bloggen hver dag :)Hilsen Ingeborg

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt,du er virkelig en av de trofaste leserne, Ingeborg- kjenner at jeg får et puff i ryggen av så fin tilbakemelding!Gleder meg hver dag til skrivingen, men merker at når jeg ser at dere "er der"..ja, da blir jeg skikkelig inspirert, sånn er det bare!:D

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg