Hurra!

Ja, jeg kan gjerne

 juble!

For jeg har åpnet øynene til

en ny dag

i

Humlehagen!

Hva vil denne dagen by på av

overraskelser..

 og

bitte små

undere..

 tro?

Ja, jeg må jo holde

 øynene åpne

 og følge med.. for jeg vil så gjerne

 se

 dem!

Disse små tingene..og de enkle

gledene!

I kjøkkenet var det varmt og deilig når jeg stod opp..og så ble jeg møtt av noe sååå vakkert!



..mine

 januar - Amaryllis..

et lite

under!


Heldigvis behøver jeg ikke

eie
 så mye for å kunne
nyte

de små tingene!

Og hvis jeg kan nyte de små tingene..ja, da vil jeg jo få så mye

 å le av..

og rett og slett masse jeg kan

 juble

høyt for..

ikke sant?

gode ord..

hvert smil

jeg får..

sola..

trøst

glede

alt!

Ja, jeg kan jo egentlig nyte

alt!


I dag vil jeg nyte

Billy!

Gjøre det

lille ekstra..


..en spontan og avslappet time med

stell og kos..!


Gi en liten spa - time til Billy

med kloklipp,rensing og napping av ørene, massasje av potene og klipp av

panneluggen!

Har savnet å se

de herlige nøttebrune

øynene!

Billy nyter spa - behandlingen sin!

jeg også..

for

kjærligheten

 går begge veier..

jeg blir

lykkelig sjøl

 av hele

 spa - behandlingen!

For lykken er kjærlighetens skygge..blir det sagt..og

jeg tror veldig på det!



..ferdig med det ene øyet..




..det var en nytelse å vaske gulvene etterpå med

Lavendel - vask

..det lille ekstra..




..så grenseløst glade turkompiser

med hele

 følelsesregisteret

sitt

utenpå

 kroppen..




..disse to krølltoppene er så

 lykkelige..

over små ting

i en stor

enkelhet

ja, de er så lykkelige at menneskene blir

fulle av

glede

de også..

og får lyst til

å rope

hurra.

bare sånn uten videre..

for ingenting..

rart..

ikke sant?


 
Takk for at du tittet innom og delte

torsdagstankene!


Kommentarer

Populære innlegg