Hysj..det er noen som går..

Jeg hørte det..

i det fjerne!

Den slitne

 pusten..

og de altfor tunge og slepende

skrittene..

og de trøtte

 langsomme

bevegelsene!

Joda, folkens!

Visst var det

gamleåret!

Alle disse gamle

dagene

timene

og

minuttene

av

 tid

gikk forbi meg her

i

Humlehagen..

Jeg bare

 lyttet

 tenkte

men snudde meg ikke etter det..

gamleåret..

nei, jeg lot det bare

passere

for nå står jo jeg allerede støtt..

 med

begge beina

i

 det nye året!


Dette nye året..

som kommer til

 deg og meg 

med glede, sol og vår!

Er det ikke

 fantastisk?


Jeg stod opp på denne første

 januardagen 

 til en helt nydelig morgen..

satt med

 morgenkaffen

 og

nyttårsønskene

mine fra i går..

kjærlighet..

gode venner..

helse..

å være til stede..

Så vil jeg være

mer opptatt

 av

å gi..

enn å

få!

Jeg kjente med ett at jeg begynte

 å glede meg

ja, virkelig se fram til

 et helt nytt år!

Så håper jeg at vi kan dele mange

 gleder

og

tanker

her på bloggen..

være en

inspirasjonskilde

for hverandre!

Begynner det nye året med noen minner fra

nyttårsaften..









..Trulte tar kvelden på nyttårsaften..



..trøtt Trulte klar for bingen..





Men allerede i morgen tar jeg ned

 de røde fløyelsgardinene..

og julepynten..

jeg skal rydde i kjøleskapet.. 

og gå gradvis tilbake

 til den deilige

hverdagen!

Velkommen januar..

jeg er klar!

Vi sees snart igjen!

Kommentarer

Populære innlegg