Små søndagsgleder..


I dag tok jeg en titt

 i

urtehagen!




Der stod min vakre

 timian


grønn

og

 flott!


Midt i januar..




Den lukter

fantastisk!

Så jeg bare klipte av litt..

som jeg har tenkt

 å bruke

 i

tomatsausen!

Fant noen

 friske

og

 fine

salvieblad

også..

ja, for det er jo bare midt på

 vinteren..

Merkelige greier!

 Men salvie setter jo en ekstra

 piff

på sausen da!


Det er deilig vær i

humlehagen

i dag

stille og varmegrader..

Blir du med for å kikke bortom

 Trulte?





 Etter orkanen fikk Trulte en bakke ved huset sitt..

trerota er

diger

vi har ikke fjernet treet enda..

og Trulte får litt ekstra

 trim..

Har du begynt å bevege deg litt mer i det nye året?

Det er utrolig deilig bare å være ute i det fri!

Naturen ligger der og venter på oss..

Vi kan bruke den på

 vår egen måte..

slik vi liker det!

Det er et lite stykke

 paradis

 utafor døra vår!

Har du noen gang satt deg ned ved

 foten

 av et stort tre?

Følt

stillheten..

enkelheten

tryggheten

bare ved å sitte å glo?

Når det blir

vår..

gå ut i skogen!

Drøm deg bort..og

nyt

 din egen stille stund

under

et tre!


Så lurte jeg på

om du vil bli med oss

 på

søndagsturen

 i dag..

rundt

øya?



..nytelse for kropp og sjel..




Så fint

 å dele

søndagsgledene!


Det hadde vært koselig å hørt om

dine

søndagsgleder!

Håper du har hatt en fin dag!



..deilig med en lur etter turen..



Vi sees!


Kommentarer

Populære innlegg