Ingen hindring..


nyåret

 tenkte jeg

at jeg skulle jammen legge

alt

til rette for å kunne være

 mye ute..

masse

 uteaktiviteter..ja,

vind og kulde

 skulle ihvertfall ikke få  

hindre

meg!

Så jeg gikk til anskaffelse av ei

 deilig, varm og bustete

fuskepelslue!



Den er

 vattert

 inni..

enkel

knyting..

og

beskytter

 kinnene kjempegodt..

Jeg ble sååå fornøyd!

Prøvde den

en dag

 det blåste

iskald nordavind

og ja..jeg

grudde

meg litt ..

for å gå ute i den

 kalde vinden..

men turen ble

 fantastisk..

på grunn av

lua!

dagens motto blir altså..

å fjerne

hindringene

som stanser deg..

Ja, finne ei anna

 løsning..

gjøre

positive forandringer

 som gir

muligheter..

istedenfor

begrensninger.

slik at du kan

 utfolde deg

 i livet ditt..

ut i fra de

 mulighetene

 du har..

ut i fra

ditt

 ståsted..

Disse tankene begynte

 med den

 bustete lua mi..

måtte bare dele dem med deg..

denne fine morgenen..

17 januar..

mens sola er på vei opp her over

Humlehagen!










Tenk over om du har noen

hindringer

som du kan

gjøre noe med..

du også!


Ønsker deg en super dag

fra oss i

Humlehagen!

Kommentarer

Populære innlegg