Ekstraforestilling..


I
morges satt jeg
 i vinduet og koste meg som bare det
 med frokosten!





Samtidig 
så kikket jeg litt på
skuespillet som spilles om
morgenen..

den store scenen

og
der kjenner jeg jo 
skuespillerne ganske så
godt..

 og
 kan både replikkene og
 faktene deres også
etterhvert!








Billy
følger godt med i dagens opptreden
på hovedscenen
 også..




men -

ikke visste vi
at det var satt opp ekstraforestillinger allerede nå av
svanesjøen!

 Akkurat

 i
dag!




Det
er jo ikke lenge siden
de hadde forestilling for meg og
 Flagre..

husker du det kanskje?

Hvis ikke så finner du det her.



















Skuespillerne
spilte flere akter, og før siste akt fikk de servert
brødbiter og nøt virkelig fotograferingen og oppmerksomheten
 som om de var noen virkelige
filmdivaer!



Tilslutt
måtte jeg gå fra forestillingen før den var ferdig.. 
men fortsatt lå de der og bare duvet så
vakkert

som
 søte tillitsfulle
 marengstopper!

 I
solskinnet!




Takk 
til skuespillerne
 som plutselig bare inntok scenen 
og gjorde dagen min så
 spesiell!



Kjærlig
hilsen

Else Britt

Kommentarer

  1. Fine bilder på en aldeles nydelig vintermorgen! Forstår du måtte prioritere å nyte ekstraforestillingen, istedenfor å komme "presis" på trening! He he ;)

    SvarSlett
  2. DU ER SÅ FLINK Å FANGE ØYEBLIKKET
    OG NYTE DAGEN
    NATTA KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Så ubeskriveleg vakkert!
    Du er heldig og takk for at du deler med oss :-)

    SvarSlett
  4. Jeg ved godt jeg altid skriver det, men hold da op, hvor bor du smukt !
    :)

    SvarSlett
  5. Hej Else Britt.
    Utrolig smukke billeder / collager du viser.
    Kan se at du stadig har meget sne - her har vi også sne og frostvejr endnu. Ønsker dig en god dag / god week-end:) Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  6. jeg er så misunnelig på utsikten din.....kunne sitter der i flere timer og sett på disse vakre svanene :-)
    du tar stemingsbilder og jeg koser meg :-)

    klem tone

    SvarSlett
  7. Dette er helt fantastisk, fineste fredagen til deg.

    SvarSlett
  8. Nydelig! Du har vakre omgivelser. Takk for at du minner oss på å nye øyeblikkene og det som skjer rundt oss. Ha en fin-fin fredagskveld! :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg