Lykke i en liten eske..



Et
hjerte..




og
lykke..




i

en
nydelig

sølvfarget

lykke-eske!


Lykkekopp..


kjærlighetskopp

og
mammakopp..



og




masse

mammaglede!




Mammakopp-glede

i
hele




mammahjertet!


(Koppen er malt av Bjørg Thorhallsdottir og er bestillt på nettbutikken hos Lykkehaven-ta gjerne en titt!)

Og
dette sto skrevet på
 kunstkortet som fulgte med koppen
 med litt rare skjeve bokstaver..

disse
 bokstavene som er
 så gjenkjennende i Bjørg sin kunst:


Morgenkaffen
VARM  som helvete
SORT som syndene
MYK som en engel
SØT som kjærligheten
GOD MORGEN!



Nå gleder
jeg meg til så masse
 morgenkaffe-glede
med den nye herlige
 mammakoppen!





Takk for at du kikket innom meg i Humlehagen i kveld!
Vi sees!


Kommentarer

  1. Herlege mammagleder :-)
    Takk at du deler!

    SvarSlett
  2. Det var en skjønn kopp :)

    Ønsker deg en fin uke

    Klem Monica

    SvarSlett
  3. Det må være den aller fineste mammakoppen! Så nydelig!! Og det var eska og kortene også;)

    SvarSlett
  4. Så nydelig kopp, den varmet et mammahjerte kan jeg tenke meg!

    =)

    SvarSlett
  5. Så nydelig kopp;)
    Håper du hadde en herlig "mammadag"!
    Klem Silje Marie;)

    SvarSlett
  6. Så nydelig mammakopp, helt herlig:)
    Flott eske og kort også:)

    Ønsker deg en finfin tirsdag:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  7. Det var er flott og spesiell kopp.
    Koselig å drikke fra den.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett
  8. For en alldeles herlig mammakopp!
    Kaffen må smake ekstra godt i denne!

    Klem, Kari

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg