God morgen...


Noen
morgener er scenen bare så
 vakker!

 Da
 blir jeg stående å 
  se..

det
er som å våkne opp fra
vinterdvalen!

Som
å begynne på
nytt..

som
å få en vidunderlig
gave!

Som
et nydelig
løfte

om
noe!

Som

ubetinget
varme..

 og

 uventet
kjærlighet

som
å få de fineste
 tanker inni 
seg!

Og -
drømme de aller vakreste
drømmer..

befriende

stillhet

bare
betrakte

scenen

og
få lyst til å
hviske


god morgen jorden!





god
 morgen 

med
vinduet mitt på
gløtt..





dagen

går
ute 

i
hagen

 og

 venter
meg..






vil jeg ut
 å oppleve 
den -

denne

dagen!

Og
kanskje?

Kanskje
kommer den ene
 overraskelsen etter den
 andre?

Hvem
vet?




Husk
å ta deg et velfortjent friminutt
 i dag!

Tenk 
over hva som er viktig i livet
ditt!

Hva
er du takknemlig
for?

Tenk
 ut

 tre ting..
minst tre fantastiske gleder i livet
ditt!

Og -
oppsøk noe eller noen i 
dag

som
gir deg påfyll

eller..

kanskje
 du kan gjøre dagen god for 
noen?

Kjære bloggvenn!

Ønsker deg
den fineste tirsdagen til vi sees
igjen!








Kommentarer

  1. Så nydelig du bor!
    Jeg har faktisk tenkt over i dag - lenge før
    jeg kom inn i den nydelige bloggen din - mine gleder i livet. Og jeg var så heldig at det ble
    mange, mange fler enn tre!

    Klem, Kari

    SvarSlett
  2. Så befriende med alt det gode lyset og nydelig utsikt. Lett å tenke gode tanker en slik morgen :-) Så godt at du tar deg tid til å vise oss. Takk igjen for fine bilder og ord.

    SvarSlett
  3. En kreativ blogg med flotte bilder - jeg henger med videre!

    SvarSlett
  4. Et fantastisk morgenøyeblikk du har fanget der, Else Britt. Takk for at du deler bilde og viktige ord.

    SvarSlett
  5. det var et vakkert bilde og sikkert enda vakrere for deg som ser det in real life .....heldige deg!

    klem tone

    SvarSlett
  6. Vakre ord og nydelig bilde. Så flott å bo ved sjøen! Gleder, ja, dem bør man telle hver dag,, bare man vet hvor man skal finne dem...

    SvarSlett
  7. Someone essentially help to make critically articles I might state.
    That is the first time I frequented your website page and to
    this point? I surprised with the analysis you made to create this particular post incredible.
    Great activity!

    Here is my web blog - example

    SvarSlett
  8. Magnificent beat ! I wish to apprentice while you amend your website,
    how can i subscribe for a blog website? The account aided me a acceptable deal.
    I had been a little bit acquainted of this your broadcast offered bright clear concept

    Also visit my web page; calendulis eczema

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg