En liten misforståelse..


Husker
du det nye teppet og sofaputene?
Mens jeg og Egon var ute alene ei stund i morges,så må det ha skjedd
en misforståelse!

Ihvertfall i min
 verden..

men
slett ikke i Billy sin egen
hundeverden!




For
hundene de førsøker jo hele tiden
å legge alt godt til rette for seg selv..
og kanskje klatre litt på
rangstigen?

For - 
det har vært nok
 å bare kremte litt når Billy har snust på putene - og Billy har 
virket helt uinteressert i
putene mine også..

faktisk
helt til i dag!




Misforståelse?

Hva
 er det for noe da, 
muttern?

Det
er ingenting som heter det i min
hundeverden?

Det
er ja eller nei, og så en
 konsekvens da..

 og så

tja..




uansett så 
måtte jeg bare ta noen bilder av Billy
for jeg synes jo han var litt søt der han lå og kikket på meg
med de nøttebrune øynene.. 
som om han sa

misforstått
jeg?


Men
konsekvensen?

Det
 ble rett tilbake på
sitt eget pledd..

og
når  jeg er i nærheten?

Da
ser han nesten ikke på
putene..


luringen!



God fredag til dere alle sammen fra oss!

Vi sees!

Kommentarer

  1. Skjønne Billygutten!!! Forstår godt han ville teste ut dei fine putene dine!! GOD HELG! :) <3

    SvarSlett
  2. SÅ SØT DÅ :-)

    GOD HELG I HUMLEHAGEN!!

    SvarSlett
  3. Herlig.
    De er jo bare så uskyldige og skjønne :)

    Klem Inger

    SvarSlett
  4. He, he, he :o) så utrolig herlig og skjønn :o) Tenker han var godt fornøyd der han lå :o) Vi har kattepuser og de er også slik at de ordner seg godt til rette, jeg har til og med funnet de godt gjemt under tepper :o) Ønsker dere en strålende helg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. Herlig! Frida, hunden vår nyter det når hun kan lure seg opp i benken - og hun er stor, golden retriever som hun er. Ha en flott helg!

    SvarSlett
  6. Herlige Billy, han har da sans for å nyte livet! :-)

    SvarSlett
  7. Hi theгe, afteг гeading this amаzing pіece of ωгitіng і
    am too glaԁ to share my expeгienсe heгe wіth cοllеagues.
    Here is my page :: Chemietoilette

    SvarSlett
  8. Hi hi… Syns nesten det lyser dårlig samvittighet lang vei av de skjønne brune hundeøynene jeg.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg