Min lille skatt..



Jeg
har en liten
 pynteting som alltid
står på nattbordet eller 
skrivebordet
mitt!




Det
er en så betydningsfull og kjær liten
skatt..




som
jeg tar vare på etter min
mamma!



baksiden står det

FEBRUARY
CROCUS




du
skjønner at
 hun hadde fødselsdag
 17 februar..

og 
fikk denne
 i fødselsdagspresang
en gang..

februar-krokus!

Og -
etter at hun døde
så føler jeg på en måte
 at jeg passer på
den!






Jeg
liker den så
 godt!

Den
er håndlaget og malt for
hånd..den er litt tung å holde i..
og så er den så spesiell i
fargene..

fargerik!

Sånn 
som min mamma!

Bare
en liten pynteting..

men
 et veldig betydningsfullt
minne!





Min
lille

skatt..




Ha en god og fargerik dag til du titter innom igjen!

Kjærlig hilsen Else Britt





Kommentarer

  1. Kjempe fin. Koselig med slike skatter. Ta godt vare på den!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  2. Ja, en slik betydningsfull skatt er gull verdt! :-)

    SvarSlett
  3. Det er så fint å ha små skatter som gir gode minner:)

    SvarSlett
  4. Så nydelige ord om din mamma og den flotte presangen hun fikk! Du må passe godt på den, et vakkert lite minne!

    SvarSlett
  5. kor koselig - både bilder og ord ;)

    min mamma hadde også bursdag 17 februar ...

    klem - monika

    SvarSlett
  6. Så nydelig:) Og så hyggelig minne om din mor!

    SvarSlett
  7. Å, det er godt å ha et sånn minne etter mammaen sin. Nydelig:)

    SvarSlett
  8. Den var nydelig Else Britt, så godt å ta vare på slike kjære små minner! <3 :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg