Danse i gresset..


 
 Da
juli kom på besøk
så var det fantastisk deilig å danse i
gresset!
 
 
 
 
 Og -
klatre opp for å
se etter søte, solmodne deilige
moreller!
 
 
 
 
Hageselskap..
 
 
 
 
 og
hva er vel
 vakrere enn roser i
juli!
 
 
 
 
 
Ferietid..
 
og
spise melon i
sjøkanten..
 
 
 
 
kjøpte jeg
 hagestolene jeg hadde ønsket meg så
lenge!
 
 
 
 
Kunstutstilling
 
i
rosetrappa..
 
 
 
 
og
 
skal
det være kaffe eller
te?
 
 
 
 

 
 
Billy
ble med på
 båttur til byen en strålende
julimorgen !
 
 
 
 
 
 
kom 
august
 
 
med
duggdråpemorgen..
 
 
 
 
 
og 
 
 
 med
så nydelige bær i hagen
min!
 
Fargeprakt!
 
 
 
 
Plommer
 
i
fleng..
 
 
 
 
 
 
og
 
kake
 
for
to..
 
 
 
 
 
 
og
august var
måneden i fjor da jeg gikk til
anskaffelse av ei
juicemaskin!
 
 
 
 
Jeg
husker tilbake
til en sein pysjbuksemorgen i solen på
terassen..
 
 
 
 
og
solsikke-glede
 
i
kjøkkenkroken!
 
 
 
 
 
 
September!
 
September
var ei hyggelig helg
 med
 
bok-loppemarked!
 
 
 
 
Kosestund
 
brygga..
 
 
 
 
og
Flagre
 ble  min lille prinsesse på
erten..
 
med
hjemmetørket
høy som det var masse urter
i!
 
 
 
 
 
 Besøk
 
i
hagen..
 
 
 
og
skaugumbegonia
GLEDE!
 
 
 
 
 
 
Men
så fant jeg bilder..
som fortalte meg at vi går sakte.. men
 ganske så sikkert mot
høsten!
 
Igjen..
 
en
ny
 
høst..
 
og
 
ei
ny
årstid 
 
jeg
avslutter
mimringen med høst og
 vinterbilder neste
gang!
 
 
 
 
" Vent ikke på at andre skal gjøre deg lykkelig.
All den lykke du får, må du skaffe deg selv. "
 
Alice Walker (1944 -) amerikansk forfatter
 
 
 
 
Ønsker deg en god fredag!
 
 
 
 
 
 
Vi sees!
 
 
 


Kommentarer

Populære innlegg