Hjertelig torsdag..

 
 
 Så
hjertelig
er det altså i kjøkkenkroken
her hos meg i
dag! 
 
 
 
 
 
Jeg
lengtet nemlig
 etter noe grønt, sprudlende og
inspirerende!
 
Og
eføy?
 
Det
har jo masse
 fargesprut og utstråler herlig
farge-energi!
 
 
 
 
 
Hjertelig
torsdag..
 
 
 
 
 
det
sies at januar
det er måneden for
drømmer!
 
Kan
det være fordi
vi enda kan se fram til året som
kommer?
 
Alt
det spennende
som vi kan drømme om -
som vi kanskje har i
vente?
 
 
 
 
 
Jeg
trengte noe
gnistrende
grønt..
 
i
dag!
 
Noe
vakkert!
 
Noe!
 
Noe
 
som
hvisker
koselige
fortellinger
hver gang jeg titter bort i
vinduet..
 
om
vår
 
om
lyset
 
om
vårdrømmer..
 
og
 som kanskje
kan gi inspirerende tanker og
ideer?
 
behøvde jeg
å skjemme bort meg selv
litt
 
akkurat
 
i
 
dag!
 
AMEN to that!
Alt godt
 til deg på en hjertelig torsdag -
til vi sees igjen!
 
 
January Dreaming


Kommentarer

Populære innlegg