Hverdag..

 
Jeg
hørte noen sa at
hvis vi ønsker en forandring i
hverdagen vår, så er det viktig å endre på de
daglige rutinene! 
 
 Og - tja..det er jo kanskje helt sant?

 
 
 
 
 
Men
en rutine som jeg
alltid gleder meg sånn til er
kveldsturen med
hundene!
 
Den vil jeg i hvertfall ikke forandre noe på!
 
er det alltid så
koselig å komme inn igjen
i huset.. og lage noe
godt!
 
 
 


 
I
kveld
 
er
 det
 
kjempe-enkelt!
 
Det
er te av
skivet sitron og appelsin -
og biter av fersk
ingefærrot..
 
har
du lett for
å bli forkjølet om vinteren
kanskje?
 
Da
kan dette være
vinterdrikken for
deg!
 
er det knekkebrød
som jeg har begynt å lage igjen - ja,
noen ganger smaker det enkleste i matveien aller
best!


 
Oppskrift på mine knekkebrød finner du her, men det finnes forskjellige oppskrifter!
 

 

 

 
 
 
Hverdag!
 
Noen
ganger er faktisk
rutiner..
 
den
aller enkleste
maten
 
og
 
den
gode
alminnelige
hverdagen
min
 
best!
 
Hva tenker du om hverdagen din?
 
 Og om rutiner - er det kjedelig? Eller bare godt og trygt?
 
 
 
 
Kjære
hverdag..
 
i
dag
 
har
jeg følt meg
så velsignet
heldig!
 
Jeg
har kjent på mye
takknemlighet
 
og
 
jeg
har også vært
forventningsfull
til en helt ny
dag!
 
Jeg
valgte
dette selv
det var mine egne valg
i dag..
 
og
i samme slengen
når jeg gikk ut av sengen min tidlig i morges -
så valgte jeg like godt at jeg også ville gi meg selv lov - jeg ville tillate meg selv å føle meg
lykkelig.
 
I
dag.
 
 
 
 
 
 
Alt godt til deg her fra skrivekroken!
 
Vi sees!
 
End of day questions quote via Living Life at www.Facebook.com/KimmberlyFox.39
 

Kommentarer

  1. Jeg liker best hverdager! Jeg koser meg med rutiner og trivialiteter. Så jeg er så enig i betraktningene dine. Og det er en av grunnene til at jeg fremdeles leser blogger og skriver i min egen blogg.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg