Tilbakeblikk..

 
 
Noen
flere
tilbakeblikk!

I
 
april..
 
da
kunne jeg
 sette naustdøra mi på
gløtt..
 
 
 
 
 
 
og
stå opp til
en så blank og lyseblå
morgen..
 
 
 
 
 
 
 
krokusen
 
tittet
 opp
 
 av
jorden..
 
 
 
 
 
og
 
fiskeboller
var min lille hverdagslykke
en fin aprildag i
fjor!
 
 
 
 
 
 
Billy
 
hoppet
til
sjøs
 
og
 
startet
 badesesongen for
fullt!
 
 
 
 
 
Egon
 
koste
seg blant vårlyngen i
skogen..
 
 
 
 
 
 
og
 
i
hagen
 var  gressløken  en kjærkommen
gjest!
 
 
 
 
 
 
 
Fullmånen
 
var
 
 
nydelig
 
i
april!
 
 
 
 
Og
 
Tjeld og Tjeldfrid?
De kom hjem igjen fra den lange og
 strevsomme
reisen
 sin
 
til
 
Humlehagen!
 
 
 
 
 
 Så
 
kom
mai!
 
 Med
 
 masse
 
lavendel-lykke!
 
 
 

 
 
Og
 
hvitveis
 
 
et
bord..
 
 
 
 
og 
 
gode
Trulte-dager!
 
 
 
 
Flagre
nyter de aller
første grønne og næringsrike
bladene
 på
 
en
rognebærkvist..
 
 
 
og
 
måsene
holdt en spennende forestilling om
natten..
 
 
 
 
 
 
mens
 
det
gror
 
i
vårkrukkene!
 
 
 
 
 
Den
aller tidligste
 rhododendronen i hagen
 min står i full
blomst..
 
 
 
 
 
og
lykken er
en bukett med løvetann i små
barnehender!
 
 
 
 
 
 
velkommen
kjære
juni!
 
 
 
 
tidlig
junimorgen..
 
 
 
ønsket jeg
meg
 
hjertetrær..
 
 
 
 
og
endelig
 
en
junimorgen!
 
Da
kunne jeg
nyte de etterlengtede små ærfugl-nøstene mine
ute på fjorden..
 
gjett
om jeg har ventet
og kikket etter
dem!
 
 
 
 
 
 
Gode
dager
 
i
 
ei
varm
junisol..
 
 
 
 
og
 
en
prat
 
med
Trulte!
 
 
 
 
 
 
Bursdagsblomster..
 
 
 
 
det
er fint
 å være et
 ekte
 
junibarn
 
juni..
 
absolutt
 
min
måned!
 
 
 
 
 
 
I
juni gikk
 også drømmen
om
 
 Pusterom-boken
 
 i
oppfyllelse!
 
 
 
 
Ikke
 så
rart
 
at
 jeg
 elsker
 
juni!
 
 
Takk
for at du ble med
på mimreturen min i dag
også!
 
Tror
jeg må mimre meg
litt gjennom gamleåret før jeg kommer
skikkelig i gang med det
nye!
 
 
Håper du også har en fin start på det nye året ditt!
 
 
Vi sees!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  1. Takk for flotte tilbakeblikk fra året som har gått, og jeg ser frem til dine fine innlegg i det nye året;) Godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Kjekt å fylgje tilbakeblikket ditt.
    Godt nytt år frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til dere også, og tusen takk for alle de varme, gode og inspirerende kommentarene på bloggen dette året! :)Det blir spennende med et helt nytt 2014! <3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg