Å bli sett..



Se 

som 

det

 blomstrer..

nedenfor

 pallekassene!

De

små

blå

blomstrene

presser

 seg

 langs

kantene..

vil


gjerne

inn!





Hei

 her

 har

 du

 meg!

Se

 meg!





Er ikke dette litt sånn som i livet vårt?

Bli 

sett?

Eller

 oversett?

Være

 utenfor?

Eller

 komme

 innenfor..

Vi trenger alle bekreftelse for å vokse og blomstre!

Bli sett!

Så hvis noen sier "det er ikke så farlig med meg"..da kan vi si at "Jo, det er så absolutt farlig med 

deg!"

Vi må jo se deg også!

For du er

 betydningsfull!

Så nå steller og pleier jeg litt ekstra

 med de små blomstene

 utenfor kassen..

og det er strengt forbudt å nærme seg dem

 med gressklipperen!

De er så fine der de står 

litt utenfor..

men nå er jeg jo oppmerksom på dem!

 Slik at jeg kan se

 skjønnheten 

de har.. 



Mye

 godt

 i

kassen!

Og Trulte?

Hun blomstrer 

innenfor

gjerdet..

fordi hun blir sett og får masse oppmerksomhet!

Ikke

oversett..

og sånn kan vi fortsette å spinne videre..

både når det gjelder mennesker, dyr og alt som vokser og gror!

Så interessant!

For det handler jo om

 livet
 det
  primære

ikke sant?

Å

 bli

 sett!



Og så kom den første kvelden

 med

 avslappet

sommer-feeling!






" I kunst, som i livet, er alt mulig så lenge det
bygger på kjærlighet."

Mac Chagall(1887-1985, russisk-fransk maler



God kveld til deg!

Vi sees!


Kommentarer

  1. Det ser ut som den rette tiden på året nå med humler i hagen og alt som følger med.

    SvarSlett
  2. Herleg refleksjon!

    Nyt sola og stell fint med dei som er utanfor også.
    Det er viktig det :-)

    SvarSlett
  3. Herlige billeder- elsker billedet hvor hunden slapper af.
    Det sidste billede med reflektionen er bare super.
    Elsker ordsprog.....
    Ønsker dig en rigtig god dag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder, du bor herlig til. Jeg liker dine blomster utenfor, har det sånn her også. I dag er det varmt, meg og Bella går ut og inn. Ha en fin dag, håper været er med dere også.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg