Kjærlighetssignaler...



I helgen har jeg lest litt igjen om den svenske brannmannen Lasse Gustavsson.

Du husker sikkert den dramatiske historien da han etter brannulykken fikk et misformet ansikt og 

skader ellers på kroppen?

For et utrolig flott menneske og personlighet!

Han har et så herlig budskap i alt han foretar seg!

Jeg har så lyst til at det skal være budskapet

 for deg og meg i dag!

Og budskapet?

Det er å ta vare

 på

 øyeblikket!







Og at vi kan trene på rekreasjon.. og balanse i livet vårt!

Hvis ikke, så vil ubearbeidet stress og følelser styre oss slik at vi kanskje må ha andre ting som  -

rus eller overaktivitet og uro, ja - eller noe annet som demper eller stimulerer oss..

en slags nødvendighet for å holde problemer og følelser..

eller  "spøkelsene" borte fra hverdagen og

 livet vårt..

ganske interessant!

Balanse..

ja, det betyr da vel nesten

 alt?

Ikke

 for 

 mye..

eller

 for

 lite..

men

bare sånn passe

 balansert?

Måten å innhente seg på..ja, å finne sin

 egen balanse ..

er nok ganske forskjellig

 fra menneske til menneske!


Dette var noen søndagstanker!

For en herlig søndag!


 Med muligheter!


Muligheter..

til å sende noen

 gode

smittsomme

signaler..

fikk så lyst til å kalle det

  for

kjærlighetssignaler

 til

 menneskene 

rundt oss?

For kjærlighet og gode følelser - det er jo virkelig veldig smittsomt!

God søndag fra meg!

Vi sees!

 ♥




Kommentarer

  1. Dejligt indlæg - stof til eftertanke.
    Tak for dine kommentar på min blog.
    Ønsker dig en god søndag aften.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hilsen! Ja, jeg koser meg med å titte inn på bloggen din og den fine hagen du har!:)

      Slett
  2. Mange fine innlegg du har skrevet siden sist jeg var innom, koser meg:) Ser ut som Trulte hadde en fin 17-mai hun også, Nicholas har veldig lyst til å hilse på henne en dag når han har blitt frisk.
    Nå håper vi værmelderne har riktig slik at det blir SOL kommende uke! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, dere må bare komme å hilse på Trulte - koselig!Gi meg et lite hint, ellers er jeg mye hjemme.Tenk, endelig så fine værmeldinger, det er bare å glede seg!:)Håper Nicholas blir frisk igjen snart!:)

      Slett
  3. Flott innlegg. Jeg har faktisk truffet Lasse Gustavsson for maange år siden på flyplassen her, Flesland. Eller det var min datter, som da var liten. Hun klarte ikke å ta blikket fra han, uansett hvor jeg stille og fortvilet prøvde å dra henne med. Han var så hyggelig, bare titta du lille venn, sa han. Ha en flott søndag kveld.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så rørende..og sterkt! Ja, han er nok en veldig spesiell person, får bare så stor respekt for ham.:)

      Slett
  4. Å ta vare på øyeblikket! Jeg tror det er alfa og omega!
    Oppmerksomt nærvær... høre lyder, kjenne pusten, kjenne pulsen, kjenne lukter
    -akkurat her...akkurat nå!

    Likevel gleder jeg meg til morgendagen.... da skal drivhuset mitt (!) ferdigstilles, og
    jeg skal overnatte ute sammen med frøene... jeg skal høre de spire:)

    Gleder meg......men altså, først her og nå!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å, så alle tiders..tenk et drivhus!:)Det går jeg her i Humlehagen og drømmer om også! Åhh.. tror du vil få masse glede og sååå fine stunder sammen med frøene dine, og se og høre at det spirer og gror!Bruke alle sansene..så herlig!:)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg