Flittig Lise..



Av og til får vi sånne

 små 

aha-opplevelser!


Da ei venninne kom innom på besøk

 spurte hun:

" Har du knekkebrød i skapet?"

Hun hadde så lyst på bare et knekkebrød og at jeg skulle skynde meg

 å sette over

 kaffen..

 slik at vi kunne sette oss ned å prate

 med en eneste gang!

At jeg ikke skulle

 fyke rundt..

for å ordne og styre

men sette meg rett ned!

Plutselig slo det meg at jeg behøvde faktisk ikke gjøre

 noe som helst..

for det var jo

 meg

 hun ville se!

Er du også sånn

 bitte

 litt

Flittig-Lise?

Har så lyst til

 å 

stelle og ordne..

ja, slik at alle skal

 føle seg

 velkommen?

I farten

 så husker vi ikke helt på 

at de kom jo på besøk for å være sammen

 med oss!

For vi som 

er

 litt

Flittig-Liser.. 

vi kommer ikke alltid på at menneskene rundt oss greier å sørge for seg selv!

I

 iveren og gleden

glemmer

 vi det litt!

Nå øver jeg på å ikke ha det så travelt

 med

 å ordne opp

 lenger..


jeg vil ikke være


Flittig-Lise..

jeg har forstått at når noen oppsøker meg 

kan det faktisk være at de bare vil være

 sammen med

 meg..

en så deilig og avslappende opplevelse!


 Herlig!




Nyt fredagen!

Og velkommen til nye følgere av bloggen!

 Så koselig at dere vil følge med på hverdagsgledene og livet

 i

 Humlehagen!


Takk for alle fine tilbakemeldinger på Trulte sin 17 mai!

 Så utrolig morsomt at mange tittet innom!

 Gleder meg til vi sees igjen!
Nå har jeg registrert meg på <a href="http://bloggurat.net/minblogg/registrere/b5058189359bf817efa66dc52ea922c881a46d00">Bloggurat</a>.

Kommentarer

  1. Flot blog du har.
    Jeg har tilføjet mig som følger.
    Ønsker dig en god week-end.
    Hanne Bente
    Mine blog: Vild med hverdagen/ finus.dk
    Min fotoblog / hbt.finus.dk

    SvarSlett
  2. Gode ord Else som alltid:)) og tenkt det at det var deg hun ville se. Ikke alltid vi tenker på deg når vi får besøk slik vi steller og duller til:))

    Håper du hadde en fin feiring i gråværet igår:)) Det hadde vi på Sulafjell:))

    Fin helg til deg:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg