Bustete små gleder..



Når vi skaper 

små gleder

 for oss selv

 så blir de større når vi

 deler dem!


Vi kan utvide hjertet vårt til

 å glede seg over

 så bitte små

 ting!







Så 

små


ting..


kunne rusle hjemover fra tur

 med

 yndlingsmaten 

 til

 min

 deilige


bustete


Flagre

 i

 lomma!





Ferske


nye


vårskudd..




masse

glede

 i 


Flagrehjertet..







Bustete 


lavendel-glede


i


et

 streif

 av

 sol!






Min

bustetroll-glede

i

stuevinduet!




Trulte har vært så

 herlig


bustete


i

 vinter!

Masse

 deilig


vinterpels..

min

 egen

lille

bustetroll-Trulte!




Å

 dele

 så bitte små


gleder..

kan

 det

 bety

noe

for

 oss?

Gjøre veien litt lettere

 å gå..


til neste legebesøk

 kanskje?


Til en stor 


eksamen?


Eller


veien

å 

gå..

 fra

 hjerte


til


hjerte?


Jeg

 tror

 gledene 

vokser

 når 

vi

 deler

 dem!


Hjerteglede!

Hva tror du?



"Bruk tid 
på å like det du ser,
elske det du har,
være der du er."


Disse ordene

 stod på kalenderen vår

 i 

Humlehagen

 i dag!


Nå flyr de videre fra meg

 til deg!


Ha det fint til vi sees igjen!


Kommentarer

  1. *smil* herlig innlegg og herlig buste Flagre og Trulte, så skjønne. Ha en flott tirsdag, her skinner solen, kanskje hos dere også.

    SvarSlett
  2. Hei - så koselig plass å titte innom. Da fant jeg fram til siden din - og hyggelig at du la deg som følger. Her er også Bolla kanin glad over ferskt grønt som kan plukkes nå.

    Mange fine ord du deler her - så enig så enig :-))) Og det er jo det en blogg handler om, å dele litt av det hverdagslige. Selv om det kan være litt rart å dele det ut til "de ukjente der ute...".

    Ha en flott uke videre.

    Hilsen gyldenlakk
    PS: Jeg så ikke noe bildeikon på følger-avartaren din (men du har kanskje ikke lastet opp bildet i Blogger profilen?)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg