En vinge i solen..


Et

 fargerikt

 bitte

 lite

 besøk

 i

vinduskarmen..




" Gløtt av en vinge
i solen
tørr og varm luft
lukten av den hele
levende jord
alt i min have

og se
SE er det vanskelige
det er der
du går forbi
hvis du ikke når det "

Jakob Weidemann


 


Når vi trenger dypere inn i naturen

 blir selv den

 minste

 blomsten..

 sommerfuglene

 og

 insektene

som danser rundt på

 blomster og blad..

bitte små under!


Tenk for en mirakuløs vev livet er!

Så mange små skjøre

 livsbånd..

som binder oss menneskene og hele naturen sammen med hverandre.

Ja, det er jo ganske

 fabelaktig!


God kveld til deg fra oss i Humlehagen!

Kommentarer

  1. Nært møte med.... ganske artig å komme sånn tett på;)
    Jeg kom innpå ei humle og en vannløper i dag... utrolig spennende, særlig da den ene vannløperen var to ;-)
    I denne oppmerksomheten, blir hele verden liksom borte... og ikke noe stress fins:)
    Det er bra:)

    Ha en riktig god aften!

    (du unnskyld at jeg maser om disse bilderammene, men hvis det er "top secret" er det greit, altså... jeg søker og søker på nettet, men finner ikke noe som kan hjelpe meg til å redigere flere bilder i ei ramme... har du tips?)

    KLemM

    SvarSlett
  2. Hei Marit Rakel!:)Ja, det er spennende å fotografere tett på, det er ofte jeg tenker at akkurat NÅ skulle jeg jammen hatt fotoapparatet..så ligger det en helt annen plass!Fotoredigeringsprogrammet jeg bruker er helt vanlig og heter photo scape - du kan laste det ned, ellers bruker mange photo shop har jeg skjønt - det er mer avansert sies det, jeg har ikke prøvd det.God kveld til deg!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, altså!!

      Nå skal jeg lese og lære litt mer :)

      Natta!!

      Slett
  3. Dejligt at få besøg af sådan "et lille insekt"
    Ønsker dig en god torsdag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg