Danseglede..



Ei

 herlig

ettermiddagsstund..

og

små 

 skjønne

mennesker

med

danseglede!





Endelig!


 vise

 fram

 nye

trinn

 som har vært

 øvd

 på..

om

 og 

om

 igjen!















 masse

 danseglede 

for

mormorhjertet!

Det 

hoppet

 litt!


 Snurret

 rundt!

Steppet

og

banket

 hip hop

og

var det ikke

 litt

quick step 

også? 

Og

 noen

 samba-rytmer?

Men

 så 

roet

 mormorhjertet

 seg ned

til

 en 

engelsk vals.. 

ja, for jeg svevde jo litt

 avgårde

 jeg også

på hjemveien!

Så lette 

mormor-trinn!

De

 fine 

rytmene 

og 

synet 

av

de

herlige

 barna

 som kastet seg

 ut

 i

 dansen! 







Mine

 egne 

minner

fra

 danseskolen..

føltes 

som

 hundre år siden..

men likevel -

 så

nært!










Takk alle sammen 

 for

 ei

uforglemmelig

stund!


Jeg gjemmer den

sammen med

 alt 

det andre..

jeg

 har

 i 

mormorhjertet..





Vi sees!

Kommentarer

  1. Fineste dansejentene! Lekre muffins:) Her også elskes det å danse.

    SvarSlett
  2. Ja, SÅ mye danseglede og SÅ nydelige unger!! HERLIG!! Forstår godt at mormorhjeret banket varmt og stolt!!! <3 :)

    SvarSlett
  3. Så gøy at de finner glede i å danse. Dans forlenger livet! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det ei veldig fin ettermiddagsstund!:)GLEDE!<3

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg